Wednesday, October 21, 2009

.: Jalan2 carik almari, jumpa baby... :.

Salam...

Selasa, 20 Oct 09, aku dan diri aku sndiri jalan2 sorang2 lepas daripada dating dgn wife aku kt opis dia selama 10 minit... :)

saje jalan nk cari almari pakaian.. ada la beberapa almari yg berkenan di hati... last2, aku berkenan dgn satu almari nie yg dijual di kedai amoi cina...


alang2 dah cari almari, usha ler meja makan skali... tgh dok sembang dgn amoi tu, Cindy (nama sebenar), tetiba ada satu benda yg berwarna putih gebu yg aku sangka bantal bergerak2 kat atas meja awek tuh... pergh, terkujat giler aku bila benda tu sbnrnya adalah anjing yg bernama BABY... wakakaka....klako... cute giler anjing tuh.. rasa cam nk peluk-peluk je buat bantal... walau bantal kt umah aku pon dah bnyk sbnrnya...



cute kan anjing nie.... hahahahaha...

0 comments: