Sunday, November 29, 2009

.: Today's Jokes :.

Lawak yg mungkin anda dengar atau hadapi semasa mengajar nnt... ENJOY!!

CITA-CITA

Suatu hari, ada satu sesi suai kenal antara seornag guru BARU dengan pelajar-pelajarnya. Guru tersebut meminta mereka memperkenalkan diri dan menyatakan cita-cita mereka. Seorang demi seorang memperkenalkan diri masing-masing. Akhir sekali tibalah giliran Hilmi, Suhartini dan Zaki.

Hilmi: Nama saya Hilmi. Bila besar nanti saya mahu menjadi seorang Juruterbang. Boleh saya mengembara ke Amerika, Disneyland dan Batam.

Guru: Bagus. Seterusnya...

Suhartini: Nama saya Suhartini. Saya mahu menjadi suri rumahtangga yang baik dan ibu kepada anak-anak yang comel.

Guru: Bagus. Menjadi suri rumahtangga adalah cita-cita yang mulia (kata guru dengan bangga).


Akhir sekali tiba giliran Zaki......

Zaki: Saya Zaki. Nanti kalau besar saya akan membantu Suhartini untuk mencapai cita-citanya............. :P

thehehehe........


0 comments: