Saturday, December 5, 2009

.: Souvenir PC Fair :.


Assalamualaikum WBT...

PC Fair merupakan suatu aktiviti yang sememangnya ditunggu-tunggu oleh semua kipas susah mati HARD DIE FAN gadget dan PC juga gamers... tp yang pasti, pengunjung yang datang, memang tidak terkira.. BERSEPAH!!! dari budak kecik sampai orang tua... foreigners pun ramai jugak yang datang...

Akkisah, pada 5hb Dec, aku pergi dengan Wira.. kononnya si Wira nak beli desktop yang canggih dan power macam power rangers.... so dia ajak le aku teman dia sambil-sambil beri consultation pasal benda-benda ni lah...

Banyak benda menarik yang ada disana... mmg tak rugi kalau pegi sana... tapi apa yang pasti, harga dia tak jauh bezanya dengan harga barang di Low Yat Plaza mahupun di Digital Mall... mungkin ada diskaun dan yang penting, bila kita purchase barang di PC Fair, kita akan dapat banyak FREE GIFT! macam contoh si Wira, dia beli desktop DELL.. processor Intel Core 2 Duo (2.9 MHz) dan mcm2 lagi yang power... pastu pakej dia termasuk monitor LCD flat brand DELL... mmg cun... Total harga dalam RM 2000 ++ shj... Mmg murah.. dan berbaloi-baloi!!!

Tapi ada satu yang aku tak puas hati dengan si Wira nie... nak dijadikan cerita, tengah kitorang jalan tengok barang, ada satu booth ni dia bagi souvenir mcm topi krismas... cute jugak la... tapi dia bagi satu sahaja... so aku amik la satu... wira dah jauh jalan ke depan dah... aku pada mulanya tak de la rasa macam nak pakai sangat... letak le kat leher dulu syle le kononnya... tetiba tanpa aku sedari, tiba-tiba si Wira ni tanpa segan silu terus mengambil 'topi' tersebut dari leher aku gaya peragut lagaknya... aku terus kekalkan kemachoan aku dengan tanpa berkata apa-apa dengan tindakan beliau itu...

Sampai di tingkat bawah, dengan riak dan takburnya, Wira pun pakai ler 'topi' tersebut sambil mencari-cari desktop idamannya.. TIBA-TIBA..............

Amoi: Hello sir!! Congratas!! You've been spot as the lucky one!!!
Wira: speachles...... and blur.....
Raja: dengki dan bengang.....
Amoi: Because you are keep supporting the HP by wearing this 'christmas cap', I'll gave you this lucky coupon. You bring this coupon and redeem a great prize at exit Hall #5. Good Luck!!
Wira: Thanks ya!!
Raja: dengki dan bengang.... lagi....

Kitorang pon terus mencari dimana terletaknya exit Hall #5 sambil aku sengaja mencari pasal dengan Wira sebab dia curi aku punya 'topi'... sampai kat redemtion counter, Wira kena cabut lucky number dan dia dapat no 4 yang mana hadiah dia merupakan chirstmas bear warna Pink! kalau dia cabut dapat nombor 1, pergh, lagi besar bear tuh... tinggi bear ada la dalam budak umur 6 tahun!

Lepas dari dapat hadiah tue, Wira memang tak henti-henti berlagak... pergh.... mulut dia mmg macam mak datin... pot pet pot pet.... aku menang... potpet pot.... kena pakai dengan iklas... potpet lagi.... ko sblm ni dah menang MP3 Samsung, bg aku menang plak... pot pet pot... dan mcm lagi....






:: Great pose and SEKSI ::



:: Amoi seksi aka model product ::




:: Wira bergambar bersama hadiah aku sebenarnya ::


p/s: tp ko mmg bertuah hari tue kan bai... :)

0 comments: