Saturday, October 16, 2010

:: AXE Gurl Gone Wet @ Sunway Pyramid ::

"COME ON GUYS.. DON'T BE SHY.. COME OVER AND GET THIS AXE PRODUCT PROMO.. BRING YOUR CAR OVER TO GET WASHED FOR FREE BY OUR HOT GURL HERE.. SAMBIL CUCI KERETA, KITA CUCI MATA!!!"

Bukan main happening lagi event yg diadakan di Sunway Pyramid tadi sempena promotion AXE (deodorant kot). Tapi yang pasti, kebanyakan penontonnya adalah lelaki aku tumpang lalu jer.. hahahaha. Aku tengok dari jauh jer, x berani nak dekat. Afraid of getting wet too.. ahaks!.. Sambil-sambil jual promote product diorang, sambil2 main air.. Sesiapa saja boleh join.. Aku? Tak pe lah kot.. Mcm agak kureng seswai plak utk aku join pegi main kejar-kejar dgn aweks-aweks tu sambil tembak pistol air.. kui kui...

Tapi aku kurang pasti dengan apa rasional di sebalik promosi mcm ni.. yang aku nampak ialah diorang cuba nk attract customer lelaki sebab product mereka ini adalah barangan lelaki! Maybe this is the main reason they have to wear sexy and 'wet'.. Tp sedih jugak la bila tengok ada beberapa orang remaja Melayu yang turut serta main air.. kejar2 dengan aweks-aweks seksi nie.. Dan kadang2 rasa malu jugak bila ada orang yang lalu lalang bawa anak2 kecil lalu kat situ.. agak2 apa la yang diorang pikir.. Ada macam-macam cara lagi pada aku utk mempromosikan barangan mereka, tapi ini dah macam stail orang putih dah..

















psst: niat nak amik gmbar skali dgn aweks2 tue... :p

0 comments: