Thursday, May 5, 2011

:: Lepak-lepak @ SJMC ::

Assalamualaikum WBT..

3rd May 2011: 
- Pergi ke Klinik Alam Medic, Subang Jaya
- Doc minta aku refer Subang Jaya Medical Centre (SJMC) pada keesokan harinya sebab kes aku ni dah drag almost 1 month klu ikut rekod dari klinik tersebut, dah 4 kali aku pegi utk sakit yang sama-batuk

4th May 2011:
- Appointment dengan Doktor Sidek
- Lepas check, dia suggest aku untuk masuk wad, hari ni jugak untuk buat further test.. aduyai, teruk sangat ke sakit aku nih.. 
- Doc suspect aku ada penyakit yg tak pernah aku imagine kena: H1N1, denggi, batuk kering, paru-paru, tekanan darah rendah dan macam-macam lagi..
- Aku ditemani oleh wife dan adik aku kat dalam wad.. and thanks to Fairuz sbb datang drop by melawat aku yg sihat walafiat nih... he3





5th May 2011
- Menurut doc, so far aku tiada masalah dengan penyakit yang kritikal.. 
- Cuma ada sedikit jangkitan kuman pada paru-paru sebelah kanan aku.. (solution: masukkan antibiotik sebanyak-banyaknya dalam badan aku)
- Sekarang ni result H1N1 je yang belum dapat lagi x de apa kot
- Malam ni kena stay lagi kat sini.. boring 
- Rindu kat bby Yana lar.. tak sabar nak balik rumah tgk anak akuuuu...

0 comments: