Tuesday, September 15, 2009

.: Nak duit raya tak? :.


Tak lama lagi dah nak raya dah. terasa bahangnya dah ni. rasa cam tak sabar nk balik cuti puas-puas kt kampung. lagipun ini merupakan raya pertama aku dan isteri sambut sebagai suami isteri kan. alhamdulillah,persiapan raya semua ala kadar je. tak lebih, tak der kurang. tahun nie sambut dengan sederhana sahaja, janji meriah dan membawa keberkatan kepada kami sekeluarga. insya-Allah.

bengkel pun dah call smlm dan bagitau yang kereta kami dah siap dah. sepatutnya semalam dah boleh amik dah, tp tak der org nk tolong hantr, so postponed dulu dan mungkin hari kot, lepas balik sekolah pg amik kereta.

sempena hari raya ini, kami nk ucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin kepada semua yang mana mengenali diri kami ini. semoga aidilfitri yang kita sambut sama-sama pada tahun ini membawa seribu satu makna dan pengertian dalam mematangkan diri kita untuk masa hadapan. amin.

sebelum akhir kata, tadi pagi2, aku ada dapat email dari kawan aku dan dia ada bagi duit raya kat aku. oleh sebab banyak sangat, so aku rasa aku pon nk kongsi dengan korang sumer. amik lah ye. :)


0 comments: