Wednesday, September 16, 2009

.: Perasaan last day praktikum di sekolah :.

salam ramadhan...

hari nie merupakan hari terakhir aku melaksanakan tanggungjawab sebagai guru pelatih di Sekolah Kebangsaan Kg Medan, Banting. hurm... rasa mcm sedey jugak. terharu pon ada. mcm2 perasaan ada. tp apa-apa pun, banyak pengalaman yg dapat aku belajar kt sini. macam-macam aku rasa aku dapat sepanjang aku menabur jasa bakti kt sekolah ni. belajar mcm mana nk mengajar, buat mural, cat sekolah, jumpa guru-guru lain yang baik dan sporting, tapar dan cubit budak dan banyak lagi.

tgk jam sekarang dah pukul 12pm tepat... maknanya lg 55 minit aku akan meninggalkan sekolah nie. huhu, syahdunya. pastu balik raya plak. tambah2 rasa syahdu... td pagi ada perhimpunan ringkas. aku mewakili guru praktikum lain memberi kata-kata terakhir sebelum meniggalkan sekolah. huhu, tak der skrip, main belasah je ckp. aku ckp le yg aku mntk maaf jika ada salah silap memang ada. then klu ada tertampar atau apa-apa terlagi memang aku ada tampar budak le sblm nie.... :) . kemudian, kami ada berkongsi beli hadiah utk pihaksekolah, frame ada tulis ayat-ayat suci al-Quran, cantik. bagi kt GB. pastu beratur salam dengan semua murid dan bersalaman dengan guru-guru lain.

0 comments: